Pirates of the Caribbean

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 4:38 am

HAHAHAH! OMR... do not know what you're talking about... *looks side to side* Wink Wink x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 4:39 am

lumosluna wrote:HAHAHAH! OMR... do not know what you're talking about... *looks side to side* Wink Wink x

hahahaha.....yea, ok sure *rolls eyes*

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 4:41 am

Grrr ;P You know... I don't think I've ever asked you the most important question ever (besides HP Wink)....
DO YOU THINK JOHNNY DEPP IS HOT?! xD x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 4:44 am

lumosluna wrote:Grrr ;P You know... I don't think I've ever asked you the most important question ever (besides HP Wink)....
DO YOU THINK JOHNNY DEPP IS HOT?! xD x

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....omr, i love you bff! Wink Wink Very Happy

hmm, thats a tough question. I guess when he isn't dressed too...extreme. & he isn't wear such extreme...makeup, etc.
Then yes, he is hot!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 4:48 am

harrypotter_ftw wrote:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....omr, i love you bff! Wink Wink Very Happy

hmm, thats a tough question. I guess when he isn't dressed too...extreme. & he isn't wear such extreme...makeup, etc.
Then yes, he is hot!

lol! I love you too, BFF! Wink

Woohoo! Oh yeah... oh yeahhhhh!! HA! Okay... prepare yourself, cause you're gonna think I'm crazy...










Okay, prepared? I think Johnny is SO hot in Sweeney Todd and.... Alice in Wonderland. HA!! (and yes, I'm serious xD) x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 4:50 am

lumosluna wrote: lol! I love you too, BFF! Wink

Woohoo! Oh yeah... oh yeahhhhh!! HA! Okay... prepare yourself, cause you're gonna think I'm crazy...










Okay, prepared? I think Johnny is SO hot in Sweeney Todd and.... Alice in Wonderland. HA!! (and yes, I'm serious xD) x


WOW!

okie dokie....good thing I'm not a judgmental person! Laughing

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 4:53 am

harrypotter_ftw wrote:




WOW!

okie dokie....good thing I'm not a judgmental person! Laughing

lol! lol! I thought you'd enjoy that bit of information... Wink Do you think he's cute as Jack?? ^.^ x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 4:54 am

uh....he has this cuteness about him....but I don't think hes "hot" as Jack.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 4:57 am

harrypotter_ftw wrote:uh....he has this cuteness about him....but I don't think hes "hot" as Jack.
Hmm... well okay then, strange one ;D x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 4:58 am

lumosluna wrote:
Hmm... well okay then, strange one ;D x

WTF?! How am I the STRANGE ONE in this discussion??? Look in the mirror Razz

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 4:59 am

HAHAHAHHAHAHAHAH! Once again... I DO NOT KNOW WHAT YOU'RE TALKING ABOUT. Wink I mean really... you're the one that thinks Sweeney Todd isn't hot Wink x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 5:02 am

lumosluna wrote:HAHAHAHHAHAHAHAH! Once again... I DO NOT KNOW WHAT YOU'RE TALKING ABOUT. Wink I mean really... you're the one that thinks Sweeney Todd isn't hot Wink x

I could slap you in the face right now! *SLAP* there. ok i feel better...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 5:04 am

:O Ouuuuch. Shocked Fine then, BFF, I'll shutup about Johnny Depp. Wink

One last time... JOHNNY DEPP IS FIIIIINE Okay, done. Wink x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 5:07 am

lumosluna wrote::O Ouuuuch. Shocked Fine then, BFF, I'll shutup about Johnny Depp. Wink

One last time... JOHNNY DEPP IS FIIIIINE Okay, done. Wink x


Ughhh...girl...hahaha. Nvm. I use to have a friend obsessed with Orlando Bloom....she'd NEVER shut up about him Evil or Very Mad

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 5:09 am

HAHAH!! That was sooo me in 5th grade xDD I set my ceiling fan to low, and hang posters of him on it, and they would revolve lol!

(Btw, look at Hoots avatar. SIRIUSLY, just look at it :'D) x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 5:09 am

lumosluna wrote:HAHAH!! That was sooo me in 5th grade xDD I set my ceiling fan to low, and hang posters of him on it, and they would revolve lol!

(Btw, look at Hoots avatar. SIRIUSLY, just look at it :'D) x

Whoaaa....dang bff... xD

I KNOW!!! I saw it hehehe <3

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 5:10 am

harrypotter_ftw wrote:
lumosluna wrote:HAHAH!! That was sooo me in 5th grade xDD I set my ceiling fan to low, and hang posters of him on it, and they would revolve lol!

(Btw, look at Hoots avatar. SIRIUSLY, just look at it :'D) x

Whoaaa....dang bff... xD

I KNOW!!! I saw it hehehe <3

NO ONE beats my obsessions. Hahah! jk! Wink Wink

*giggles* xD x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 5:12 am

lumosluna wrote: NO ONE beats my obsessions. Hahah! jk! Wink Wink

*giggles* xD x

yea....you're definitely one of a kind! lol!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 5:12 am

harrypotter_ftw wrote:



yea....you're definitely one of a kind! lol!
Thaaaat's right Wink Wink x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 5:14 am

So I love how we have like 3 different conversations going on at once...(again!!!)

what are we suppose to talk about on this thread....*checks title* oh yea...Pirates of the Carribean!

hehehe

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 5:20 am

harrypotter_ftw wrote:So I love how we have like 3 different conversations going on at once...(again!!!)

what are we suppose to talk about on this thread....*checks title* oh yea...Pirates of the Carribean!

hehehe

HAH! I know! It's fun Shocked


PAHAH! Soooo... how about them pirates? Wink x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Guest on March 9th 2010, 5:21 am

oh...uh they are very cool...& uh...pirate like...?

I can't stay to just the topic. I'm too ADD for that xD

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Adelia Kara Whiteraven on March 9th 2010, 5:28 am

-saw the mention of Hoots avatar, and is now going to steal it. thank you for pointing it out-
avatar
Adelia Kara Whiteraven
Seventh Year

Posts : 3647
Join date : 2010-03-06
Age : 26
Location : in your threadz, zpamming yur postz

View user profile http://aydensilverflame7.deviantart.com/

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 5:31 am

Demyx_Joel_Sexycheesecake wrote:-saw the mention of Hoots avatar, and is now going to steal it. thank you for pointing it out-
Not if I steal it first. Wink Nahh, you can have it *gasp* ONLY 'cause I can't betray my Luna avatar Wink x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  lumosluna on March 9th 2010, 5:32 am

harrypotter_ftw wrote:oh...uh they are very cool...& uh...pirate like...?

I can't stay to just the topic. I'm too ADD for that xD
Pahah! I think we both are Wink x
avatar
lumosluna
Sixth Year

Posts : 735
Join date : 2010-03-07
Age : 23
Location : LALALAAAAAA

View user profile

Back to top Go down

Re: Pirates of the Caribbean

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum